Algemene voorwaarden Essentz


 

  1. Scope van Diensten: 1.1 De dienstverlener zal rattenbestrijdingsdiensten uitvoeren op het terrein van de klant, zoals overeengekomen tussen beide partijen. 1.2 De diensten omvatten inspectie, identificatie van rattenproblemen, implementatie van bestrijdingsmethoden, afschot en eventuele follow-up die nodig is om de rattenpopulatie te beheersen.
  2. Veiligheidsmaatregelen: 2.1 De dienstverlener zal passende veiligheidsmaatregelen nemen om de veiligheid van zowel de klant als van de dienstverlener te waarborgen tijdens de uitvoering van de rattenbestrijdingsactiviteiten. 2.2 Klanten dienen instructies van de dienstverlener met betrekking tot veiligheidsmaatregelen op te volgen, inclusief het verwijderen van huisdieren uit het behandelde gebied tijdens de dienstverlening.
  3. Prijzen en Betaling: 3.1 De actuele tarieven zijn weergegeven op de website van de dienstverlener (Essentz.nl). Kosten worden achteraf gefactureerd. 3.2 Tenzij anders overeengekomen dient betaling netto, zonder korting of aftrek binnen 30 dagen na factuurdatum plaats te vinden. 3.3 Bij te late betaling is de klant verplicht de wettelijke rente te betalen. Tevens komen alle gerechtelijke en buitengerechtelijke kosten, waaronder incassokosten, veroorzaakt door de te late betaling, voor rekening van de klant.
  4. Aansprakelijkheid voor Schade: 4.1 De dienstverlener is niet aansprakelijk voor schade die bij of in het kader van de uitvoering der werkzaamheden mocht ontstaan aan zaken van de opdrachtgever of van derden of aan personen, tenzij deze schade een gevolg is van opzet of grove schuld van de kant van de dienstverlener In dit laatste geval zal de aansprakelijkheid het bedrag waartegen de werkzaamheden zijn verricht niet te boven gaan.
  5. Garanties: 5.1 De dienstverlener garandeert dat de uitgevoerde rattenbestrijdingsdiensten naar beste vermogen en vakmanschap worden uitgevoerd.
  6. Samenwerking van de Klant: 6.1 De klant zal samenwerken met de dienstverlener door alle redelijke verzoeken te honoreren, inclusief het verwijderen van voedselbronnen, het beperken van toegang tot rattenhotspots, en het verstrekken van toegang tot de getroffen gebieden.
  7. Rapportage en Follow-up: 7.1 De dienstverlener zal de klant voorzien van (mondelinge) rapportage over de uitgevoerde diensten en eventuele aanbevelingen voor follow-upacties om het rattenprobleem verder aan te pakken. 7.2 Indien gewenst, kan de dienstverlener ook rapportage en follow-upinformatie verstrekken via WhatsApp of andere elektronische communicatiemiddelen, zoals overeengekomen tussen beide partijen.
  8. Toestemming en Toegang: 8.1 De klant verleent de dienstverlener toestemming om toegang te krijgen tot alle relevante gebieden op het terrein voor het uitvoeren van de rattenbestrijdingsdiensten.
  9. Media: 9.1 Tijdens het verlenen van onze diensten kunnen we video-opnames maken voor onze marketingactiviteiten. We willen benadrukken dat individuen niet herkenbaar in beeld zullen worden gebracht, en evenmin zal de locatie duidelijk zichtbaar of identificeerbaar zijn op de beelden. 9.2 De klant stemt ermee in dat deze opnames kunnen worden gebruikt voor promotionele doeleinden, inclusief maar niet beperkt tot online marketing, sociale media en reclamecampagnes. 9.3 Indien de klant bezwaar heeft tegen het gebruik van dergelijke opnames voor promotionele doeleinden, dient hij dit schriftelijk kenbaar te maken aan de dienstverlener.

Deze algemene voorwaarden vormen een integraal onderdeel van de overeenkomst tussen de dienstverlener en de klant en zijn onderhevig aan de wetten van Nederland. In het geval van enige tegenstrijdigheid tussen deze voorwaarden en een afzonderlijke overeenkomst tussen de partijen, prevaleert de afzonderlijke overeenkomst.